Saturday, November 28, 2009

1. 4LIFE PRODUCT INFO


Transfer Factor Plus - TF Plus (RM233.00)

Satu-satunya produk 4Life yang dapat meningkatkan daya antibodi badan setinggi 437% ialah produk ini - Transfer Factor Plus. Sesuai untuk kegunaan orang ramai terutamanya yang menghidapi penyakit Kanser Tahap 1 - 4, Darah tinggi, Sakit Jantung, Pre-Dialisis, Ketumbuhan, Resdung, Osteoporosis, Buasir dan segala infeksi.

Apa yang membezakan Transfer Factor Plus dengan produk yang lain ialah TF plus mempunyai rumusan herba yang dicampur dengan beberapa ramuan istimewa lain. Kandungan Transfer Factor Plus adalah seperti berikut ;

*Tranfer Factor Advance 100mg

*Maitake dan Shiitake Mushroom – dapat membantu fungsi T-cell

*Cordyceps – kaya dengan polysaccgarides yang dapat merangsang aktiviti sistem imun

*Inositol Hexaphosphate – dikenali dalam fungsi kekuatan pencegahan

*Beta Glucan (dari serbuk oat dan yis) – perangsang sistem imun yang dapat “membangunkan” sel darah putih yang “tidur”

*Mannans (dari aloe vera); ekstrak Agaricus Blazeli – dikenali sebagai raja cendawan – berfungsi antara lain untuk mengecutkan tumor

*Beta Sitosterol – perangsang daya imun; ekstrak daun zaitun – dapat menurunkan kadar duplikasi sel jangkitan kuman.

(1 Botol mengandungi 90 kapsul)


Transfer Factor Advance - TFA (RM170.00)

Produk 4Life yang paling popular ialah produk ini - Transfer Factor Advance (TFA).

Transfer Factor Advance (TFA) adalah tidak sama dengan Transfer Factor PLUS (gambar diatas) kerana ianya tidak dicampur dengan sebarang herba atau ramuan-ramuan lain.

Transfer Factor Advance dapat meningkatkan daya antibodi badan setinggi 283%. Ianya sesuai untuk orang ramai terutama yang menghidapi penyakit Diabetes, Post-Dialisis, Leukimia, Thalasaemia, Auto Immune Diseases, Asthma, Penyakit Kulit, Sakit Sendi, Alahan Mata, Parkinson Disease, Hepatitis, TB, Denggi, Autism, Jaundice, Gastritis, Epilepsy dan segala infeksi termasuk selsema, batuk, beguk atau demam. TFA dapat memberi informasi kepada sistem imun untuk mengenali dan menyerang musuh-musuh di dalam badan seperti kuman, virus, bakteria, parasit dan juga fungus.

Transfer Factor juga dapat menenangkan sistem imun apabila musuh-musuh telah berjaya diatasi dan menjadikan TFA sebagai penawar terbaik untuk pencegahan segala virus, bakteria, parasit & fungus.

TFA dijamin 100% tiada kadar toksik dan tiada kesan sampingan. Sesuai digunakan oleh semua lapisan umur, termasuk bayi dan ibu mengandung.

(1 Botol mengandungi 60 kapsul , 300 mg)


Transfer Factor Advance Chewable (RM174.00)

Sama kekuatan seperti Transfer Factor Advance, tetapi didalam bentuk chewable (dikunyah). Rasanya enak, berperisa citrus. Sangat digemari oleh kanak-kanak dan juga dewasa. Dapat membantu meningkatkan daya berfikir (IQ) dan daya imun sesiapa sahaja. Juga digunakan untuk kes-kes Slow Learner @ Autism.

(1 Botol mengandungi 90 biji)



Tranfer Factor Riovida (RM252.00)

Adalah rumusan Transfer Factor dan beberapa ramuan istimewa lain dalam bentuk jus. Ini adalah jus melambatkan penuaan semulajadi dengan kelebihan meningkatkan daya imun yang diberikan oleh transfer factor. Antara kandungan istimewa Riovida ialah Acai Berry – iaitu buah istimewa dengan kandungan anti-oxidant yang tinggi, Elderberry juice, Promagranade juice, Blueberry juice, Purple Grape juice, Apple, Lactoferin dan juga Vitamin C.

(1 Pek mengandungi 2 Botol Riovida 500mL).


p/s: Terdapat banyak lagi produk 4life Transfer Factor seperti Transfer Factor Cardio, Transfer Factor GluCoach, Transfer Factor RenewAll dan sebagainya untuk anda..sila layari www.4life.com untuk keterangan lanjut. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment